Våre politikere

Kommunestyret

• -Arbeiderpartiet er partiet som tar vare på alle i samfunnet. Det er partiet med den mest rettferdige politikken. At alle skal med er det avgjørende for at jeg velger å være representant for partiet. Alt henger sammen men vi er aldri sterkere enn det svakeste leddet. Som samfunn mener jeg at vi har et varmere og bedre samfunn fordi Arbeiderpartiet har vært så sterkt. Slik skal det fortsette å være. Siv Katrin Ulla bor på Vatne i Haram kommune sammen med to Jacob (12) og Henrik (10). Her har hun bodd siden hun flyttet hjem fra England i 2010, og har vært engasjert i lokalsamfunnet siden. Inneværende periode er hun gruppeleder i kommunestyregruppen for Haram Ap og medlem av formannskapet. Siv har også vært kommunepartileder for Haram Ap de siste fire årene. Siv er medlem av styret til Møre og Romsdal Arbeiderparti. Sammen med resten av det nye styret for Ålesund Arbeiderparti er fokus nå å bygge en sterk og inkluderende organisasjon og å vinne fylkes- og kommunevalget i 2019.

• Trine Otterlei

• Emil er 61 år og bor i Brattvåg. Han arbeider som lærer. - Vi tror på fellesskapsløsninger. Vi vil samle de fem kommunen til en felles kommune der omsorg, skole, innovasjon, trivsel og kultur blir viktige kjennetegn. Gi Emil din stemme 9.september!

• Arne Otto Rogne